Er zijn een paar redenen waarom je niet in kan bellen. Hieronder staan er een paar op een rijtje:



Het videogesprek is nog niet gestart.

Het is pas mogelijk om bij het gesprek in te bellen wanneer het gesprek begonnen is.


Je hebt je nummerherkenning geblokkeerd.
Bij Zaurus is het niet mogelijk om anoniem in te bellen. Hier lees je waarom we dat gedaan hebben en welke stappen we hebben genomen om toch je privacy intact te houden.


Je hebt 5 keer in 5 minuten de verkeerde code gebruikt.

Om de veiligheid van het gesprek te bewaren hebben we een paar methodes ingebouwd die ervoor moeten zorgen dat men die niks te maken hebben met het gesprek in het gesprek kunnen komen. Eén van deze methodes blokkeert een telefoonnummer als deze 5 keer in 5 minuten een gesprek probeert binnen te komen zonder dat de juiste code gebruikt wordt.
Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, wacht dan 5 minuten en probeer het nog eens.


Je hebt 5 keer in 5 minuten geprobeert in te bellen.

Ook dit is een manier om de veiligheid te vergroten. Wanneer een telefoonnummer 5 keer in 5 minuten probeert in te bellen, dan zal dat nummer geblokkeerd worden. Mocht je dit overkomen, wacht dan 5 minuten en probeer het nog eens.