Ik krijg de melding 'Kan niet verbinden, probeer later opnieuw...' bij het inloggen Afdrukken

INHOUDSOPGAVE


Het kan soms gebeuren dat je na het invoeren van je gebruikers naam en wachtwoord de onderstaande melding krijgt.


Dit kan meerdere oorzaken hebben. Hieronder zetten we ze op een rijtje.


Geen internet verbinding

De meest veelvorkomende reden van dit probleem is dat er geen internetverbinding is. Een internetverbinding is nodig om in te loggen.


Verkeerde tijd ingesteld

Zaurus maakt gebruik van verschillende manieren om te zorgen dat kwaadwillende niet in jouw account kunnen komen. Een daarvan maakt gebruik van de huidige tijd. Mocht de tijd op je computer te veel afwijken van de huidige tijd, dan kan de server je inlogpoging afwijzen. Om dit op te lossen hoef je alleen maar de klok op je computer goed te zetten.


Het Zaurus platform heeft een storing

Helaas kan het voorkomen dat ons platform een storing heeft. In sommige gevallen zou Zaurus dan ook niet meer in kunnen loggen. Heb je bovenstaande oplossingen al geprobeerd en kan je nog steeds niet inloggen, klik dan op 'Controleer de status van onze diensten' om te zien of ons platform zonder problemen draait.


Als dat allemaal ook geen helderheid geeft over waarom je niet kan inloggen, vraag dan hulp aan onze servicedesk.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
×

Some text in the Modal..