Nieuw service portaal Afdrukken

Graag willen wij u op de hoogte brengen dat vanaf maandag 9 oktober 2023 ons nieuwe ticketsysteem, het Enovation Service Portal, voor u beschikbaar is. Dit systeem biedt u een verbeterde en gemakkelijkere manier om bij ons meldingen in te dienen, te volgen en te updaten. In de nabije toekomst zullen wij ook voor al onze andere diensten die u bij ons afneemt, naast Zaurus, via dit portaal gaan ondersteunen.


Wat verandert er voor mij?
Vanaf maandag 9 oktober 2023 kunt u alleen nog ondersteuning voor Zaurus aanvragen via ons nieuwe service portal. Het oude ondersteuningsportaal zal vanaf dat moment niet meer gebruikt kunnen worden. Het e-mailadres support@zaurus.nl blijft voor een korte periode nog beschikbaar. 

 
Hoe kan ik het nieuwe portaal bereiken?
Via de link https://service.enovationplatform.com kunt u vanaf maandag 9 oktober inloggen om gebruik te gaan maken van het Enovation Service Portal.

 
Wat heb ik nodig om in te loggen?
Er is een Passage ID account nodig om toegang te krijgen tot het portaal. Hieronder vindt u meer informatie over hoe u eenvoudig dit account kunt aanmaken:

Stap 1. Ga naar https://account.passageid.nl/register.
Stap 2. Volg de stappen op het scherm om een Passage ID aan te maken.
Stap 3. Nadat u zich heeft geregistreerd ontvangt u een e-mail met een verificatielink om uw wachtwoord in te stellen.

Nadat de registratie is voltooid kunt u uw Passage ID gegevens (e-mailadres en ingestelde wachtwoord) gebruiken om in te loggen op het Enovation Service Portal.


Ik heb al een Passage ID account, maar dit is geregistreerd met een andere e-mailadres.
Het kan voorkomen dat u voor één van onze andere diensten al een Passage ID account in gebruik heeft. U kunt dan uw emailadres (gebruikersnaam) aanpassen zoals is aangegeven in de volgende documentatie: https://account.passageid.nl/userguide#change-username.

 
Wat gebeurt er met mijn openstaande meldingen?
We zijn momenteel bezig met het overzetten van uw openstaande meldingen naar het nieuwe portaal. Dit zal gedurende de eerste dagen na 9 oktober worden afgerond. Wij vragen uw geduld hiervoor.


Instructievideo
We hebben een video gemaakt waarin essentiële onderwerpen zoals inloggen, Passage ID aanvragen, het aanmaken van een melding en het beheren van uw meldingen wordt besproken. U kunt de video bekijken via de volgende link: https://vimeo.com/868350780/bbf2d64125.

 
Vragen?
Heeft u vragen over deze e-mail of komt u er niet uit? Wij helpen u graag verder. U kunt met ons contact opnemen via support@zaurus.nl.

 
We hopen met dit nieuwe portaal u beter van dienst te kunnen zijn, uw meldingen efficiënter af te handelen en uw ondersteuningservaring met ons te verbeteren.


Met vriendelijke groet,


Team Zaurus

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
×

Some text in the Modal..