Soms kan het voorkomen dat een zorgvrager de uitnodiging om te communiceren via Zaurus niet in goede orde ontvangt. Het kan dan zijn dat de uitnodiging in de spam- of reclamefolder van de mailcliënt uit is gekomen. Vraag de zorgvrager deze mappen te controleren.

 

In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat de mailserver van Zaurus, die de uitnodigingen naar de zorgvragers verstuurt, op de blacklist staat van de mailprovider van de geadresseerde.

 

Lukt het uitnodigen van de zorgvrager niet via mail, ga dan naar de desktop-app of webversie van Zaurus. Ga naar de betreffende zorgvrager en annuleer de uitnodiging.

 

Afbeelding met schermafbeelding

Automatisch gegenereerde beschrijving

 

Ga vervolgens naar ‘Nieuw’ en kies daarna ‘Zorgvrager’. Kies in dit scherm de optie ‘Mobiel telefoonnummer’. Door deze optie te gebruiken ontvangt de zorgvrager een sms op het opgegeven mobiele telefoonnummer, met daarin de gegevens om zich te registreren.

 

Afbeelding met schermafbeelding

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met schermafbeelding

Automatisch gegenereerde beschrijving

 

LET OP: deze optie is alleen beschikbaar voor betaalde abonnementen. Zie je de optie niet staan, neem dan contact op met support@zaurus.nl