Troubleshooting
Als het beeld tijdens je videogesprek hapert of de beeldkwaliteit anderszins niet goed is, kan dat verschillende oorzaken hebben. Verouderd apparaat V...
Ma, 9 Dec, 2019 at 12:04 PM
Controleer eerst of de bevestigingsmail niet is binnengekomen in je spambox / ongewenste e-mail. Daarnaast dient het opgegeven e-mailadres uiteraard co...
Ma, 9 Dec, 2019 at 11:10 AM
Wanneer je tweefactorauthenticatie gebruikt in combinatie met een app zoals Google Authenticator, moet je er bij de aanschaf van een nieuwe telefoon voor z...
Do, 29 Okt, 2020 at 2:51 PM
Chantal communiceert via een live chat die middels een ronde knop rechts onderin de website van je huisartsenpraktijk geopend kan worden. Als je de knop ni...
Ma, 9 Dec, 2019 at 11:05 AM
Het kan zijn dat je tijdens het chatten met Chantal de digitale doktersassistente een typfoutje maakt. Geen probleem! Je kunt het commando ‘terug’ aan Chant...
Ma, 9 Dec, 2019 at 11:05 AM
Huisartsenpraktijken mogen zelf beslissen welke opties van Chantal ze aan of uit zetten. Zo kan het zijn dat je praktijk ervoor kiest om bijvoorbeeld het i...
Ma, 9 Dec, 2019 at 11:06 AM
Blijft de Desktop client of de Edge browser client hangen in Windows 10? Dan kan het helpen om de volgende Windows services uit te schakelen: Connected...
Ma, 9 Dec, 2019 at 11:06 AM
Dat klopt! Wanneer je in je mobiele browser naar de Zaurus gaat, word je automatisch doorverwezen naar een pagina met een link naar de mobiele applicatie d...
Di, 16 Jun, 2020 at 12:19 PM
Je krijgt alleen een SMS-token als je bij het registreren je telefoonnummer hebt ingevuld. Als je dat gedaan hebt en geen SMS-token hebt ontvangen, neem da...
Ma, 9 Dec, 2019 at 11:12 AM
Als je een foutmelding krijgt, kan dat verschillende oorzaken hebben. De oplossing is afhankelijk van de specifieke foutmelding die je krijgt. We zetten ze...
Ma, 9 Dec, 2019 at 11:14 AM